Suggesties?

Doe uw mond open
Maak uw ongenoegen bespreekbaar. Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden? Ga dan gerust met ons een gesprek aan. We kunnen u dan nog eens uitleggen waarom iets op een bepaalde manier gedaan is. We kunnen dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing. Vul hiervoor het onderstaande formulier in.
[contact-form-7 id=”699″ title=”Contact form 1″]

Informatiepunt en klachtenregeling
Komen we er samen niet uit, wat hopelijk zelden zal voorkomen, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de NMT. Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de NMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak.

Meer informatie over de klachtenregeling kunt u opvragen bij de NMT. Dat kan schriftelijk via Postbus 2000, 3430 CA Nieuwegein. Voor een persoonlijk advies of informatie kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP),
telefoon 0900 20 25 012 (€ 0,25 per minuut).